Saturday, May 12, 2012

70 tahun lama dara


Wanita Inggeris Pam Shaw telah berjaya kekal dara, sehingga ke hari lahirnya yang ke - 70.

Tetapi yang mungkin berubah.

"Sekarang adalah masa yang sesuai. Saya sudah bersedia untuk melepaskan ia untuk pemuda yang berhak," Shaw memberitahu Matahari.

"Standard Saya masih amat tinggi, saya berharap untuk meraih seorang jutawan yang tinggi, gelap dan kacak."

Shaw tidak percaya dalam seks sebelum berkahwin dan telah terlalu sibuk dengan kerjayanya sebagai tarian kabaret untuk berumahtangga.

"Saya rasa saya bersedia untuk memberi perkahwinan pergi dan mungkin pergi ke katil dengan seorang lelaki," katanya. "Anda tidak pernah terlalu tua untuk apa-apa. Cuma melihat di Joan Collins."

Sumber: The Sideshow

p/s: Sudah bergelar nenek baru berpikir mo kahwin. Tidak tau la adakah lelaki yang sejati masih berminat. Oops bukan mo menyindir ah, tapi sia respek sama wanita ini umur 70 tahun still masih dapat kekalkan kedaraan beliau bukan macam segilintir perempuan atau boleh saya katakan kebanyakannya daripada mereka melepaskan dara mereka semudah itu. Banyak kes perempuan melepaskan dara mereka disebabkan tidak dapat mengawal hawa nafsu kepada teman lelaki mereka yang akhirnya meninggalkan mereka begitu saja selepas ditebuk kedaraan mereka. Adalah pula yang terlanjur sehingga hamil dan melahirkan anak tapi malangnya sanggup bertindak diluar perikemanusian dengan membuang bayi yang baru lahir.








No comments:

Post a Comment