Monday, July 15, 2013

Cory Monteith pelakon utama dalam Drama Glee meninggal dunia di usia 31 tahun.

Tragic: Cory Monteith, pictured in Los Angeles on June 8, has died aged 31
Pelakon Glee, Cory Monteith telah meninggal dunia pada usia 31, telah disahkan.

Pelakon Kanada - yang memegan watak sebagai Finn Hudson pada siri hit FOX (Glee) - ditemui pada hari Sabtu pagi di bilik hotel di Fairmont Pacific Rim hotel di Vancouver.

Cory - yang selesai bertugas dari pemulihan pada bulan April untuk ketagihan bahan - kali terakhir digambarkan dengan teman wanitanya Lea Michele hanya bulan lepas.

Berita itu telah disahkan oleh Polis Vancouver pada sidang media pada malam Sabtu.

Tiada punca kematian telah disahkan pada ketika ini, tetapi dikatakan tidak ada implikasi perbuatan khianat.

Pemeriksa perubatan akan menjalankan bedah siasat pada hari Isnin.

Pemangku Ketua Doug LePard membaca dalam satu kenyataan: "Tidak lama selepas tengah hari ini, Polis Vancouver menerima panggilan dari Perkhidmatan Ambulans BC mengenai kematian secara tiba-tiba di dalam bilik di tingkat 21 di Fairmont Pacific Rim Hotel at 1038 Canada Place di pusat bandar Vancouver '.

Mengesahkan: 'si mati telah dikenalpasti sebagai 31 tahun pelakon Cory Monteith, yang mencapai kemasyhuran yang besar dalam siri TV popular Glee.'

Sebelum memberikan maklumat lanjut, LePard berkata: 'Saya ingin menyampaikan ucapan takziah kami kepada keluarga, rakan-rakan, castmates dan berjuta-juta peminat Mr Monteith.'

Cory telah masuk ke hotel pada 6 Julai dan telah disebabkan untuk menyemak pada hari Sabtu.

Walau bagaimanapun, rakaman video menunjukkan pelakon kembali ke bilik itu dengan dirinya selepas malam dengan kawan-kawan pada hari Jumaat.

sumber: Daily Mail UK

No comments:

Post a Comment