Thursday, May 20, 2010

Buat Duit dengan PTC

Wahahahaha... nah siapa mo buat duit men klik2 saja. Ini bukan tipu ini butul-butul nie. Mungkin ada yang ndak pernah dengar pasal ni PTC or fullname dia Paid To Click. Okay sa cerita sikitlah bagi diorang yang belum tau pasal PTC nie. Macam begini ceritanya, kamu dapat duit bila kamu klik iklan-iklan yang akan ditunjukkan sama kamu. So kalau kamu ada free time semasa melayari internet sambil-sambil tu kamu klik la iklan-iklan itu. Tidak payah kasi keluar duit satu sen pun, daftar percuma, setiap hari kalau kamu klik ja iklan-iklan tu dapat lah kamu duit tu but tidak la terus kamu dapat duit banyak sampai beribu-ribu lemon, tidak bukan camtu.

Tapi ada pepatah mengatakan, sikit-sikit lama-lama jadi bukit nah macam gitu lah tu. Okay di bawah ni ada link PTC sites yang butul-butul membayar sama kamu saya cakap macam begitu coz saya sudah dibayar oleh salah satu PTC site ni yang lain tu still in progress.

Mo bagi petua sikit bagi yang mo join dunia PTC nie:

- Perlu ada kesabaran jangan terburu-buru mo dapat duit, jangan tamak orang bilang.
- Belajar dari kesilapan bagi sesiapa yang pernah join mana-mana PTC.
- Jangan invest mana-mana PTC program yang baru sekurang-kurangnya 6 bulan la.
- Klik iklan setiap hari untuk untuk mendapat bayaran maksimum.

Neobux PTC yang boleh dipercayai.





* Untuk pengetahuan anda semua sebelum ada 3 jenis PTC yang saya paparkan di sini tetapi 2 sudah di remove pasal apa sebab dua-dua jadi scam. 2 PTC yang saya maksudkan itu ialah Gagabux dan Palmbux. Tinggal Neobux saja yang jadi harapan sudah lebih 3 tahun online dan yang ini mimang boleh dipercayai.

1 comment:

  1. Masi boleh ikut kaini?
    kasi email kunun sia d goodgirl2991@gmail.com
    tengkiu..

    ReplyDelete